Stadium vill rädda sporten med lek i nya kampanj
Fotbollsstjärnan Zećira Mušović frontar när Stadium påminner om att leken är viktig för att barn ska fortsätta med sitt idrottande.
Stadium vill rädda sporten med lek i nya kampanj Läs mer
Fotbollsstjärnan Zećira Mušović frontar när Stadium påminner om att leken är viktig för att barn ska fortsätta med sitt idrottande.
Stadium vill rädda sporten med lek i nya kampanj Läs mer
Två guld och ett brons i Paralympics 2022. Sex VM-guld och 22 vinster i världsvupen. Världsstjärnan Ebba Årsjö har inlett ett samarbete med Stadium.
Stadium samarbetar med parastjärnan Läs mer
För planeten och ur ett affärsperspektiv. Stadium har startat och vidareutvecklar sitt Stadium Rental-koncept till kommande vinter.
Stadiums nya satsning: uthyrning av produkter Läs mer
Stadium gör vad de kan för att nå sina egna, högt uppsatta, klimatmål. Som en del i detta börjar de frakta elektriskt.
Stadium elektrifierar transporter Läs mer
Stadium och Stadium outlet kommer närmare varandra när koncernen omorganiserar. Detta i samband med att Magnus Wåhlander, Stadiums general manager, väljer att sluta.
Stadiums två koncept smälter ihop när koncernen omorganiserar Läs mer
Kedjan Stadium och varumärket Asics gör nu en gemensam kampanj för att väcka intresse för Asics nya sko Novablast 2 – till sin hjälp tar de AR-teknik och gör ett spel som släpps på Snapchat.
Stadium och Asics lanserar löparsko med hjälp av spelteknik Läs mer
Stadium rekryterade utifrån när de sökte ny inköpschef. Miranda Nanhed kommer närmast från en liknande roll på Babyshop-gruppen.
På nytt jobb: Stadiums inköpschef Miranda Nanhed Läs mer
För exakt en vecka sedan öppnade Stadium i klassiska Gallerian i Stockholm. Den 1200 kvadratmeter stora butiken visar en hel del nyheter vad gäller både produktutbud och varumärkets nya visuella uttryck.
Stadiums nya flaggskeppsbutik: bildspecial Läs mer
Stadium växer igen i Stockholm city. Efter nedstängningar 2020 kontrar man nu med en tvåplansbutik i klassiska Gallerian. Sportfack fick en pratstund med bolaget.
Stadium till Gallerian – landschefen berättar om planerna Läs mer
Kedjan Stadiums egenägda varumärke Everest blir nästa aktör att ta fram skidhjälmar med NFC-teknik. Genom att blippa kan räddningstjänst och andra läsa av viktig information om användaren vid en olycka.
Everest ska börja tillverka skidhjälmar med blippteknik Läs mer