J.Lindeberg samarbetar med Robbie Williams
The Open spelas på St Andrews. Därmed lanserar flera varumärken nya produkter till golfbanan. J.Lindeberg är inget undantag.
The Open spelas på St Andrews. Därmed lanserar flera varumärken nya produkter till golfbanan. J.Lindeberg är inget undantag.
Med en specialkollektion kommer spelare kunna använda sig av Titleist-produkter färgade i klassiska majorns tecken.
Tuta! Röhnisch firar 20 år inom golfen med en ny kampanj riktad mot en växande målgrupp.
J.Lindeberg har varit med sedan Viktor Hovlands första dagar som proffs. Nu förlänger man med sin stjärna.
Vem har sagt att J.Lindeberg bara ska göra kläder? Nu har de startat ett spännande samarbete med Ecco för att tillsammans skapa en golfsko med futuristiskt utseende och Eccos välkända teknologi.
Röhnisch fortsätter sin fina tillväxtresa och presenterar rekordsiffror för 2021.
Företaget Out of Bounds återvinner årligen flera miljoner golfbollar ur golfklubbarnas dammar. Nu tar man in externa delägare, Golfamore Group, för att snabba på tillväxten.
Kedjan Golfstore sjösätter en ny försäljningsavdelning för att ge butiksledet mer och bättre stöd under 2021 och framåt.
Golfdetaljisten Dormy är på väg att öppna sitt 13:e svenska varuhus, när 1 600 kvadratmeter butiksyta slås upp i Västerås under nästa år.
Titleist Pro V1 har funnits i 20 år och varit ohotad på toppen av premiummarknadens bollpyramid. Nu kommer en ny modell av bollen där allt är helt nytt, inget har lämnats oförändrat.