TaylorMade lanserar putter med viktskenor
Framtiden på greenerna? Det känns inte som en omöjlighet att viktskenor snart kommer vara standard även på mallet-putters.
Framtiden på greenerna? Det känns inte som en omöjlighet att viktskenor snart kommer vara standard även på mallet-putters.
Det hör inte till vanligheterna att en golfbutik öppnar i centrala Stockholm. Men i Sturegallerian kommer kunder nu kunna få skräddarsydd utrustning då Happy Golfer öppnar fysiskt.
Puma Golf fortsätter att samarbeta med Palm Tree Crew. Tillsammans har de tagit fram ytterligare en golfkollektion som bryter normer.
Didriksons förknippas inte med golf. Men de förknippas med Västkusten. Därför har de valt att gå in som titelsponsor till en svensk proffstouren ute på Skaftö.
The Open spelas på St Andrews. Därmed lanserar flera varumärken nya produkter till golfbanan. J.Lindeberg är inget undantag.
Med en specialkollektion kommer spelare kunna använda sig av Titleist-produkter färgade i klassiska majorns tecken.
Tuta! Röhnisch firar 20 år inom golfen med en ny kampanj riktad mot en växande målgrupp.
J.Lindeberg har varit med sedan Viktor Hovlands första dagar som proffs. Nu förlänger man med sin stjärna.
Vem har sagt att J.Lindeberg bara ska göra kläder? Nu har de startat ett spännande samarbete med Ecco för att tillsammans skapa en golfsko med futuristiskt utseende och Eccos välkända teknologi.
Röhnisch fortsätter sin fina tillväxtresa och presenterar rekordsiffror för 2021.