Ur arkivet: Titleist hyllar The Opens 150-åriga historia
Med en specialkollektion kommer spelare kunna använda sig av Titleist-produkter färgade i klassiska majorns tecken.
Med en specialkollektion kommer spelare kunna använda sig av Titleist-produkter färgade i klassiska majorns tecken.
När Cobra kom till Sverige var man en uppstickare och ett varumärke som skulle ge sig in på en redan fullproppad marknad. Nu, 30 år senare, är man ett av Sveriges mest dominerande. Framgången har inte kommit gratis. Bakom alla fina siffror finns flera personer och några har varit med från start.
J.Lindeberg fortsätter att tänja på PK-gränserna inom golfmodet. Nu är det dags igen för samarbete med artisten Robbie Williams, som vill skildra en sorts hat-kärlek-känsla för sporten.
Acushnet Nordic förstärker nu organisationen med två nya medarbetare. En inifrån och en utifrån.
J.Lindeberg ger sig in i golfskobranschen. Det svenska klädmärket släpper nu sina första golfskor någonsin samtidigt som de lovar mycket mer framöver.
Funktionella golfkläder för kvinnor som vill fortsätta att vara aktiva under sin graviditet.
Efter 14 år som koncernchef i Thule är det dags för Magnus Welander att kliva på ett nytt uppdrag.
Hösten är – som alla inbitna vet – golfens bästa tid. Lagom till detta har Ecco lanserat nya skor och nya versioner av gamla modeller.
En hyllning till Spanien. En hyllning till historien och en hyllning till Europa. Så kan man beskriva Europas Solheim Cup-klädsel.
Har du hoppat på golftrenden? Om inte är det dags att göra det nu. För det verkar som att alla – oavsett vart man kommer ifrån – vill ha en del av kakan…