Outdoor

Mystery Ranch får ny svensk distributör

Amerikanska ryggsäcksvarumärket Mystery Ranch, bland annat leverantörer till extremt krävande användare som militära specialförband och blåljuspersonal över hela världen, har valt ny distributör för Sverige och Danmark.

Light my fire vill få svensken att älska naturen

Hur firar man egentligen nationaldagen? Ingen vet. Men Light My Fire vill att vi ska fira den i naturens tecken. De har tagit fram en kampanjplattform som kombinerar både naturengagemang och produktprofilering.

Äntligen fick Bo Hilleberg sin medalj

Svenska tältföretaget Hillebergs grundare Bo Hilleberg fick i veckan motta sin näringslivsmedalj från prins Carl Philip. Han fick egentligen utmärkelsen 2018, men kunde då inte närvara vid prisceremonin.

Jack Wolfskin lanserar äventyrskampanj

Jack Wolfskin sjösätter en internationell kampanj som uppföljning till förra sommarens #gobackpack-kampanj. Vinsten är en äventyrsweekend på en obebodd ö i Stockholms skärgård.