Ett smart sätt att aktivera sina sociala medier samt öka besöksantalet på sin hemsida. Flowlife har tänkte lite ägg-stra.
Precis som i princip alla andra högtider är påsken inget undantag när det kommer till sötsaker.
Men det gäller att ha självkontroll. Annars kan det lätt bli för mycket av det goda. Eller så råkar man hitta ett påskägg utplacerat av Flowlife.
Kunder och besökare kommer att delta i en digital påskäggsjakt på Flowlifes hemsida och en traditionsenlig påskäggsjakt runt om i Stockholm.
På Flowlifes hemsida måste den digitala besökaren hålla utkik efter det ägg med en ledtråd som leder till nästa. Totalt ska tre hittas någonstans på hemsidan. De som deltar i den digitala påskäggsjakten på hemsidan får därefter välja en produkt ur Flowlifes sortiment som man därefter har en möjlighet att vinna.
Och på Stockholms gator kommer Flowlifes egna påskhare att placera ut sex stycken påskägg fyllda med tränings- och återhämtningsprodukter. Under skärtorsdagen ges ledtrådar på Flowlifes instagram om vart äggen är gömda.