Så ska Flowlife synas under OS

I samarbete med populära podden "HockeyTutto" ska Flowlife arbeta för att göra sig mer synliga under OS.

Flowlife jobbar för att öka försäljningen under OS i Peking. Digitalt kommer de att ha en dedikerad OS-sida och dessutom en liveshow tillsammans med podcasten HockeyTutto. Dessutom kommer man kunna besöka Flowlife under ”Olympiafestivalen” på Centralen i Stockholm.

I en digital show kommer Thomas Wilbacher, Christian ”Fimpen” Eklund, Dick Axelsson och Kim Virsén, skapare av succépodden ”HockeyTutto” att ge inspiration till kunder av Flowlife-produkter samtidigt som de svarar på frågor. Dessutom ska man kunna beställa massageprodukter. Detta samtidigt som uppladdningen sker inför Tre Kronors OS-turnering.

Som en del av sin OS-satsning har Flowlife också tagit fram en kampanjfilm tillsammans med produktionsbolaget R3 Studio. I filmen porträtteras ”den olympiska drömmen”, alltså att alltid sikta högt (skidskyttar exkluderade) och aldrig ge upp.

Kampanjfilmen går att se här:

[ajax_load_more seo="true" single_post="true" single_post_id="25208" single_post_order="previous" single_post_target="#main" post_type="post" scroll_distance="-500" pause_override="true"]