Spana in Nikes nya reklamfilm
Globala Nike vågar sig på att både vara roliga och lokala i den nya reklamfilmen ”Nothing beats a Londoner”. Kolla in den, den visar återigen att humor är det bästa vapnet. Det gäller bara att våga.
Globala Nike vågar sig på att både vara roliga och lokala i den nya reklamfilmen ”Nothing beats a Londoner”. Kolla in den, den visar återigen att humor är det bästa vapnet. Det gäller bara att våga.
Tenson förstärker varumärkessidan genom att anlita Bosse Hylander som ny presskontakt. Bosse var under 10-talet år press- och PR-chef hos Didriksons, och hamnade då fyra gånger på tidningen Kings lista över de 100 mäktigaste inom svenskt herrmode.
The Rookie är lite som My Fair Lady fast i golfmiljö. En kille som aldrig tidigare har spelat golf ska med hård träning under sex månader utmana tourspelaren Tomas Bjørn.
Wilson Staff har tagit till ett unikt grepp för att utveckla sin nya driver. I TV-programmet Driver vs Driver kämpar ett gäng innovatörer om att juryn ska gilla just deras idé.
I morgon är det premiär för XXL:s nya reklamfilm inför OS i Brasilien. Filmen utspelar sig i Rio de Janeiro och visar upp sportens betydelse och hur den förenar människor. Hos oss kan du se den redan nu.
The North Face byggde en butik i Sydkorea som var en enda stor överraskning. Målet var att kunderna skulle uppleva den spänning som äventyrare upplever på berget och resultatet är helt lysande. Kolla in filmen och tyck till om idén.
Puma har knutit till sig artisten Rihanna. Hon kommer vara frontfiguren i Pumas kampanj under hösten men också gå in som creative director för märket.
För drygt ett år sedan skrev vi i en trendspaning att ”Tillsammans” skulle bli det viktigaste ordet i marknadsföring. Nu lanserar Röhnisch kampanjen #together…
Sportkatalogen är en unik produkt och för att fler ska kunna vara med och visa upp sina produkter har Egmont skruvat på konceptet. Och sänkt priset rejält.
Didriksons har inlett ett samarbete med musikfestivalen Bråvalla i Norrköping. Festivalen är Sveriges största och drog förra året 56 000 besökare som alla behövde regnkläder…