Ashworth lanseras via Golfstore
Taylormade-Adidas Golf köpte i våras klädmärket Ashworth och nu är det klart att det blir det svenska dotterbolaget som kommer att ta hand om försäljningen i Sverige.
Ashworth lanseras via Golfstore Läs mer
Taylormade-Adidas Golf köpte i våras klädmärket Ashworth och nu är det klart att det blir det svenska dotterbolaget som kommer att ta hand om försäljningen i Sverige.
Ashworth lanseras via Golfstore Läs mer
En rolig spelform, massor av folk från sportbranschen och en riktigt krävande bana gör Stadiumgolfen till årets roligaste golftävling.
Sportbranschens roligaste golftävling Läs mer
Proscott utökar sin produktportfölj med Srixon bollar och klubbor.
Proscott utökar med Srixon Läs mer
J Lindeberg har förlängt och fördjupat sitt samarbete med den columbianske golfaren . Fördjupningen innebär att Camilo får en egen kollektion under namnet ”Camilo Villegas Selection”.
Camilo Villegas får egen kollektion hos J Lindeberg Läs mer
Ofta är det de små innovationerna som är de mest fantastiska. Ibland kan det till och med vara så att produkten i sig inte är ny – den används bara på ett nytt sätt. Shaft Skinz är precis det.
Briljant idé gav skaft med attityd Läs mer
Den trendiga golfaren vill sticka ut på golfbanan i dubbel bemärkelse. Dels spelar han ofta, dels vill han spela med den senaste utrustningen och i de mest trendiga plaggen och skorna.
Alla kunder som köper en Odysseyputter i sommar kan bli mångmiljonär på kuppen. Steg ett till ett schysst banksaldo är att registrera köpet på Callaways hemsida och vara med i en tävling där. Tio golfare kommer sedan att flygas ned till Dubai i november och en 2-dagarstävling. De tio golfarna tävlar först i några olika
Nerver av stål över en putt för guld Läs mer
Golfkedjan Dormy köper butiken Stadium Golf i Ängelholm av Stadium. Den första juni byter butiken skyltar och blir då Dormys sjunde golfvaruhus.
Dormy köper Stadium Golf i Ängelholm Läs mer
Från att ha varit tråkigt, konservativt och enformigt har golfmodet fullkomligt exploderat. Ett av de varumärken som vuxit med explosionen är familjeföretaget Daily Sports. Nyckeln till framgången ligger i känslan för passform och trogna återförsäljare som räknas till familjen.