PR-byrån Mandel med Matthias Aßmann i spetsen gör hösten 2021 comeback med eventet Mandel Showroom. Det blir en kombo av fysiskt event, digitala lösningar och många nyheter utlovas av arrangören.
Efter en 16 månaders ofrivillig paus och tre inställda event är populära eventet Mandel Showroom tillbaka den 28 oktober. Matthias Aßmann skriver själv i ett pressmeddelande att arbetet för att skapa höstens event, då sport- och friluftslivsprodukter från medverkande leverantörer visas för branschfolk, butiker och media, nu inletts.
– Efter tre säsongers paus kommer vi äntligen tillbaka och lovar att leverera det mest personliga och informativa evenemanget någonsin med de mest engagerade varumärkena, varav flera är spännande nykomlingar i sammanhanget, i hjärtat av Stockholm, säger Matthias Aßmann och berättar om upplägget.
Pandemin är ju inte över och produktionsmässigt blir Mandel Showroom 2021 en kombo av fysiskt event, digitala lösningar och där säkerhetsåtgärderna lovas att sättas i främsta rummet för att ändå under säkra former erbjuda personliga möten.
Vilka varumärken som ställer ut avslöjas ännu inte. När Mandel Showroom var som störst deltog ett 20-tal varumärken med sina produktnyheter, så som Granitbiten, Ecco, Haglöfs, Polar och Alfa.