
Corona har fått många frågeställningar att bli brännande aktuella. Hur lyckas man som sportbutik att skapa täta band till en specifik kundgrupp och hur blir man bäst i alla kanaler? Detta tänker vi borra i under vår nästa Torsdagsklubb.
Dagens kunder har en ocean av möjligheter och gör sina val baserade på snabba beslut och ett fåtal klick. Hur blir man en relevant sport- och outdooraktör i det nya landskapet? Vi kommer titta närmare på kanalerna fysisk butik, online och omni.
I panelen har vi kunniga experter och drivna entreprenörer som diskuterar hur man tar sporthandeln långt in i 2020-talet. Dessutom får vi inspiration från några av de som lyckats.
När? Den 15 april klockan 15-17.
Var? Digital sändning.
Hur? Boka din biljett på: https://sv-se.invajo.com/event/sportfack/torsdagsklubben

I panelen:
Magnus Ohlsson – Retailexpert, ny Sportfackkrönikör, populär föreläsare, driver We hunt for heads, tidigare marknadschef på Stadium.
Lucas Lehrman – 27-årig vd på Udéns sport i Göteborg, som tagit den anrika butiken in i framtiden i alla kanaler. Här berättar han om deras förändringsresa.
Peder Söderlind – författare som nyligen kom ut med boken ”Stabil och agil kedja” där han intervjuat ett 30-tal vd:ar för butikskedjor. Här får vi höra hans slutsatser.
Gustaf Ollas – grundare av svenska träningsvarumärket ICIW (IcanIwill) som gått i raketfart online. Han vet hur man skapar en direktrelation till konsumenten i digitala kanaler.

