New Balance vill få oss att fånga dagen

New Balance lanserar i dagarna kampanjen We got now, en sorts påminnelse om att fånga dagen. Som dragplåster och frontman har de kontrakterat basketstjärnan Kawhi Leonard.


New Balance vill få oss att fånga dagen
Kawhi Leonard är en av NBA-cirkusens stora stjärnor,

Från och med nu drar New Balance igång sin varumärkeskampanj We got now. Kampanjen innefattar såväl filmer som annonsbudskap. Enligt ett pressmeddelande vill New Balance driva idrotten framåt med hjälp av starka personligheter som går sin egen väg, som small forward-spelaren Kawhi Leonard, som i dagsläget har ett treårskontrakt med Los Angeles Clippers värt 103 miljoner dollar, enligt Wikipedia.
All star-spelaren och NBA-vinnaren Leonard är känd för att gå sin egen väg och New Balance ”snodde” spelaren från Nike 2018 – ett samarbete som, enligt Forbes, slutade med att Leonard stämde Nike efter ett upphovsrättsbråk.  
Den internationella kampanjen ingår i New Balance´ mer övergripande ”independent-resa” som syftar till att inspirera världens idrottsintresserade att ta vara på sitt eget ”nu” på sitt eget högst personliga sätt. 

[ajax_load_more seo="true" single_post="true" single_post_id="9579" single_post_order="previous" single_post_target="#main" post_type="post" scroll_distance="-500" pause_override="true"]