Stadiums servicenivå gillas av kunderna

Kunderna gillar servicenivån hos Stadium. Sportkedjan får högsta betyg av de svenska konsumenterna i ServiceScores senaste mätning.

När ServiceScore mätt hur svenska konsumenter upplever servicenivån, får Stadium de högsta omdömena i klassen ”Kläder/Sport/Mode” 2019. Det blir tredje gången gillt för sportkedjan som även vann klassen 2018 och 2017. 
– Tillsammans med alla fantastiska säljare runt om i landet strävar vi efter att alltid ge bästa möjliga service i syfte att inspirera fler till ett liv i rörelse. För oss är service A och O, och någonting vi arbetar målinriktat med genom interna utbildningar, uppföljningar och ständig utveckling. Att vi återigen får denna utmärkelse gör oss givetvis både stolta och glada, säger Daniel Löfkvist, Country Manager Stadium Sverige.
ServiceScore har genomfört undersökningen för åttonde året i rad och utsett de bästa företagen, myndigheterna och organisationerna i totalt 22 branscher.
Nomineringarna bygger på svaren från en riksrepresentativ undersökning där drygt 3 300 personer i åldrarna 18-79 år har svarat. Mer information om ServiceScore hittar du på https://servicescore.se/.