Amazonkvällen blir digital!

Amazonkvällen blir digital!

Torsdagsklubben den 12/11 blir enbart digital på grund av de nya corona-restriktionerna. Nu en vecka kvar, så missa inte att köpa biljett till den streamade visningen, alla i expertpanelen är taggade som tusan.

Publicerad

Sanna Friborg, eventansvarig.

Tanken var att samla branschen och diskutera en angelägen fråga, Amazons närvaro i Sverige, både på plats på O´Learys i Mall of Scandinavia och digitalt. Nu med de nya restriktionerna går det inte att samla så mycket folk, men den digitala streamingsändningen är fortfarande högaktuell.    
– Vi tycker att ämnet är så relevant och har ju nu fått ihop en riktig superpanel. Vi vill därför inte släppa vår premiär av konceptet "Torsdagsklubben" på grund utav pandemin. Vi fokuserar istället på ett digitalt streamingarrangemang, där det kommer finnas möjlighet att ställa frågor live om man så vill, säger Sanna Friborg från Egmonts eventavdelning.

Nicolas Jändel, chefredaktör. Foto: Stefan Tell

– Förhoppningen på lång sikt är att samla branschen för att kunna diskutera och debattera aktuella och relevanta frågor, som på ett eller annat sätt berör oss alla. Jag tror en sådan arena behövs. Nu testar vi oss fram digitalt, vilket både är läskigt och spännande på samma gång. Vi är jättetaggade, så hoppas att vi ses i sändningen, säger Nicolas Jändel, Sportfacks chefredaktör, som kommer att agera moderator under Amazonkvällen.

Här bokar du:

https://sv-se.invajo.com/event/sportfack/sportfacktorsdagsklubben

On
Off

0 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Sportfacks besökare

Nikes nya strategi – vänder många sportbutiker ryggen

7 kommentarer

Philk Night: Så är det säkert oxå. Men strategiskt så är det ett faktum att ett fåtal av de som har tillgång till Nike nu får det framöver. Allt enligt den plan de redovisat. Så vad är en hållbar strategi för en...

Nyhetsbrev

Få Sportfacks nyhetsbrev gratis varje vecka!



Artikelkommentarer

Prenumerera på Sportfack
Denna sajt drivs av Story House Egmont AB. Story House Egmont publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Story House Egmont är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.storyhouseegmont.se.

Story House Egmont AB, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556046-9206