Titta på Torsdagsklubben i efterhand!

För dig som missade vårt event Torsdagsklubben om ämnet Framtidens sportbutik finns chans att köpa biljett och titta i efterhand. Så här gör du.

Torsdagen den 15/4 körde vi vår andra omgång av Torsdagsklubben, denna gång med temat: Framtidens sportbutik – hur ser den ut? En ständigt aktuell frågeställning, som har blivit ännu mer aktuell under coronapandemin. Vi tittar vi närmare på hur man lyckas skapa täta band till en specifik kundgrupp och hur man lyckas i alla kanaler: fysiskt, online och omni. 

Under tvåtimmarssändningen berättar kunniga experter och drivna entreprenörer om sina tips, erfarenheter och slutsatser. Vi vänder och vrider på viktiga frågeställningar och får inspiration.

Bland annat berättar 28-årige vd:n Lucas Lehrman från anrika Udéns Sport i Göteborg detaljerat om hur de numera jobbar framgångsrikt i alla kanaler och hur de genomgått transformationen från klassisk butik till omniförsäljning med stark online-närvaro.  

Retailexperten Magnus Ohlsson berättar om utmaningarna handeln står inför och vilka frågor man behöver ställa sig.  

Peder Söderlind, författare som nyligen kom ut med boken ”Stabil och agil kedja” där han intervjuat ett 30-tal vd:ar för butikskedjor, ger oss en bild av de olika sätten att driva kedja 2021 och blickar in i framtiden.  

Gustaf Ollas, grundare av svenska träningsvarumärket ICIW (IcanIwill) som gått som en raket online, delar han med sig av sina erfarenheter om tipsar hur man skapar en direktrelation till konsumenten i digitala kanaler. 

Från Sportfack:

Nicolas Jändel, chefredaktör, agerar moderator.
Sanna Friborg, event, fångar upp chattfrågor från tittarna. 

Här köper du enkelt biljett och tittar i efterhand: 

https://vimeo.com/536344242 

Alla som bokar biljett får bokningsbekräftelse i samband med biljettköpet där info och steg-för-steg finns med om hur de kommer till sändningen. Trevlig tittning! För eventuella praktiska frågor, mejla:
clara.dahlin@egmont.se