Naturkompaniet söker ny marknadschef

Naturkompaniet söker ny marknadschef

Carl Reinestam, flerårig marknadschef för Naturkompaniet, lämnar sin post för att gå till nytt uppdrag inom motorbranschen. Nu söker företaget hans ersättare.

Publicerad

I nästan sex år har Carl Reinestam varit Naturkompaniets marknadschef och lett arbetet på den interna marknadsavdelningen men också företagets exponering ut mot konsument. Han har även varit starkt drivande i utvecklingen av det framgångsrika kundmagasinet 365. Naturkompaniet är en butikskedja som gått väldigt bra de senaste åren och etablerat sig på flera nya orter i landet.
Nu lämnar han sin post för att gå vidare till uppdrag inom motorbranschen och företaget KG Knutsson, som är reservdelsexperter inom personbilar, lastbilar, entreprenad och marint. Rekryteringsprocessen för att hitta hans efterträdare till tjänsten på Naturkompaniet har påbörjats.

On
Off

0 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Sportfacks besökare

Oakley vill ut i skogen – storsatsar på MTB

7 kommentarer

Yes Sverige: Mm mm, brukar inte kommentera, men nu måste jag, jag förstår inte Ulriks klagomål, det här är en branschtidning som jobbar för att branschen ska må bra i Sverige. Ulrik verkar bara vara bitter....

Börskurser

Artikelkommentarer

Nyhetsbrev

Få Sportfacks nyhetsbrev gratis varje vecka!



Prenumerera på Sportfack
  • Ispo Business 01-2018

  • Sportfack 01-2018

  • Sportfack 11-2017

  • Sportfack 10-2017

  • Sportfack 09-2017

  • Sportfack Bike Business 07/08–2017

  • Sportfack 07/08-2017

Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmont.se.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842