Jaktia värvar Rasmus Liljeblad

Jaktia värvar Rasmus Liljeblad

Jaktia har köpt filmkanalen "Jaktpuls" och anställt Rasmus Liljeblad som Digital Chief Editor. Rasmus har gjort sig känd för sina filmade jakter som publiceras på Youtube-kanalen "Jaktpuls".

Publicerad

- Med Rasmus i teamet förstärker vi Jaktias satsning på rörlig media. Rasmus kommer att fortsätta på den inslagna vägen att filma genuina och verkliga jakthändelser men även utöka med större jaktreportage och produkttester. Med Jaktia i ryggen ökar vi förutsättningarna för Rasmus att på heltid kunna ägna sig åt att dela sina jakt-, fiske- och naturupplevelser på jaktia.se och kanalen "Jaktpuls", säger Jaktias VD Lars Martinsson.
Rasmus ingår även i Jaktia PRO Team och tillträder omgående i den nya rollen på Jaktia AB. Han har fem egna hundar och jagar minst 200 dagar om året.

 

 

On
Off

0 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Sportfacks besökare

Tretorn gör jackor av skräp

1 kommentar

Samuel: Tretorn levererar alltid!

Artikelkommentarer

Nyhetsbrev

Få Sportfacks nyhetsbrev gratis varje vecka!



Prenumerera på Sportfack
Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmont.se.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842