Läskande dryck

Läskande dryck

Dryck är ett ett bra komplement till hårdvara och kläder i sportbutiker. Här är ett nytt ekologiskt alternativ som smakar mer än vatten, men som inte har tillsatt socker som läsk och energidrycker.

Publicerad

Pona är en ny läskande dryck som är perfekt att sälja på gym eller golfbanor. Grejen med Pona är att den bara består av naturlig fruktjuice utspädd med vatten och spetsad med lite kolsyra. Genom att spä ut juicen blir den inte så mastig och söt, och genom att tillsätta kolsyra får den en friskhet som juice inte har.

Pona finns i sex smaker – blodapelsin, blond apelsin, grapefrukt, äpple, äpple–lime och äpple-ingefära – och flaskorna rymmer 33 cl. Svensk distributör mot sporthandeln är Easygreen.

Pona omskakas och serveras väl kyld som en god förfriskning.

On
Off

1 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Sportfacks besökare

Bäst på Ispo: Bergans Stranda

2 kommentarer

Martin Willners: Det är en produkt för kommande höst/vinter. Så räkna med att den finns i butik i september.

Börskurser

Artikelkommentarer

Nyhetsbrev

Få Sportfacks nyhetsbrev gratis varje vecka!



Prenumerera på Sportfack
  • Ispo Business 01-2018

  • Sportfack 01-2018

  • Sportfack 11-2017

  • Sportfack 10-2017

  • Sportfack 09-2017

  • Sportfack Bike Business 07/08–2017

  • Sportfack 07/08-2017