Läskande dryck

Läskande dryck

Dryck är ett ett bra komplement till hårdvara och kläder i sportbutiker. Här är ett nytt ekologiskt alternativ som smakar mer än vatten, men som inte har tillsatt socker som läsk och energidrycker.

Publicerad

Pona är en ny läskande dryck som är perfekt att sälja på gym eller golfbanor. Grejen med Pona är att den bara består av naturlig fruktjuice utspädd med vatten och spetsad med lite kolsyra. Genom att spä ut juicen blir den inte så mastig och söt, och genom att tillsätta kolsyra får den en friskhet som juice inte har.

Pona finns i sex smaker – blodapelsin, blond apelsin, grapefrukt, äpple, äpple–lime och äpple-ingefära – och flaskorna rymmer 33 cl. Svensk distributör mot sporthandeln är Easygreen.

Pona omskakas och serveras väl kyld som en god förfriskning.

On
Off

1 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Sportfacks besökare

Tretorn gör jackor av skräp

1 kommentar

Samuel: Tretorn levererar alltid!

Artikelkommentarer

Nyhetsbrev

Få Sportfacks nyhetsbrev gratis varje vecka!



Prenumerera på Sportfack
Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmont.se.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842