Stayhard.se börjar med träning

E-handelsbutiken Stayhard.se utökar sitt sortiment med produktområdet Träning. Lanseringen skedde i förra månaden och syftet är att kunna täcka kundens hela veckobehov av kläder.

E-handelsbutiken Stayhard.se utökar sitt sortiment med produktområdet Träning. Lanseringen skedde i förra månaden och syftet är att kunna täcka kundens hela veckobehov av kläder.

– Vi vet att en stor del av vår kundbas är träningsintresserad och ser det som en stor möjlighet att kunna erbjuda funktionella kläder för detta ändamål framöver. Våra kunder ska känna sig trygga i vårt urval av varumärken och utbud av produkter” säger Mikaela Berntson, inköps och designchef på Stayhard.se, i ett pressmeddelande.

Vid lanseringen fanns varumärken som Under Armour, Craft, Newline, Björn Borg, Champion och 2XU tillgängliga för kunderna. Planen är dock att låta sortimentet utvecklas och växa i takt med efterfrågan.