Humoristisk kampanj

Humoristisk kampanj

Publicerad

Vi gillar ju att visa upp goda exempel och annonskampanjen från Outdoor Research är just ett sådant. Humor och produktinfo i en skön kombination.

Outdoorföretaget Outdoor Research har dragit igång vinterns annonskampanj och den går i humorns tecken. Tillsammans med information om de nya produkterna finns rabattkuponger pågodsaker från världens alla hörn. Det kan vara en Churrasco i Chile eller en valnötskaka i Pakistan.

Tanken med kampanjen är att sporra läsarna till resor i allmänhet och resor dit andra inte åker i synnerhet. Sju olika godsaker finns att välja bland och när någon vill lösa in kupongen är det bara att ta en bild som visar att man är på plats och ladda upp den på ORs Facebooksida.

On
Off

0 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Sportfacks besökare

Nu tar Stadium sitt outletkoncept till Norge

3 kommentarer

Fredrik: Har xxl "glömt" produkt och varumärke eller får dom inte tillgång till vad som helst från leverantörerna som har tröttnat på att få sina varor rödmärkta från start i säsong. Sen tror ja...

Artikelkommentarer

Nyhetsbrev

Få Sportfacks nyhetsbrev gratis varje vecka!



Prenumerera på Sportfack
Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmontpublishing.se/.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842