Five Seasons växer kraftigt i Norden
Five Seasons växer kraftigt efter att ha presenterat sitt nya koncept med ökat fokus på design och marknadsföring. Införsäljningen under 2015 ökar med över 55 procent.
Five Seasons växer kraftigt efter att ha presenterat sitt nya koncept med ökat fokus på design och marknadsföring. Införsäljningen under 2015 ökar med över 55 procent.
Familjeföretaget Five Seasons rekryterar den finländska toppdesignern Saila Härkki. Hon ska vara delaktig i företagets storsatsning i Norden och på den internationella marknaden.
Five Seasons börjar om från början för att möta framtidens konkurrenssituation på rätt sätt. Ny logga, mer mode, mer funktion och fokus på stora kunder.
Five Seasons grundare Gunnar Johansson lämnar över till sonen Erik. Målet är satt högt: Att bli den ledande leverantören till Europas sportkedjor.
Fullsatt, god mat, glada ansikten och – glassmaskin. Inköpsdagar Outdoor, som alltid är en het kandidat till kategorin Sveriges mysigaste sportmässa, avslutades under tisdagen efter tre intensiva dagar. Men frågan alla ställde sig var: Varför finns det ingen hoppborg vid Edsviken?