Norröna expanderar och söker förstärkning

Norröna expanderar och söker förstärkning

Publicerad

Norrøna is for everyone who loves quality, function, design and sustainability. Our mission is to make the world's greatest outdoor products. Norrøna was founded in 1929, and has been owned and run by the same family ever since. Our brand values roots, innovation and passion make up the foundation of our own design philosophy: Loaded Minimalism - a philosophy that reflects our drive to design clean products with all critical details.

In 2029, Norrøna will be 100 years old.

By then, robots will run large parts of our value chain, and artificial intelligence will be integrated in products and services.

We are now looking for people with the passion and skills to explore this future with us.

To learn how you can join the team and help shape the future within:

Product development

-  Product Specialist

The position consists in a combination of pattern making and product development of our Norrøna garments with high focus on quality, function, design, and sustainability.

Retail

-  Head of Retail

As Head of Retail you will have the lead and ownership of all Retail activities at Norrøna, including the development and execution of Norrønas global Retail strategy.

Marketing

-  Social Media Specialist

We are looking for a driven Social Media Specialist to attract and interact with our followers, targeted virtual communities and networks users.

-  Community Manager

we are looking for a driven Community manager to set up, recruit, organize and operationalize our new influencer and ambassador platform.

-  Visual Merchandiser & Trade Marketing Coordinator

We are currently looking for someone with strong skills in Visual Merchandising & great knowledge of Trade Marketing. You will hold responsibility for securing the external visual identity for Norrøna Sport.

eCommerce

-  Head of eCommerce

As Head of eCommerce you will have the lead and ownership of all eCommerce activities at Norrøna, including the development and execution of Norrønas global eCommerce strategy

-  Enterprise Applications Specialist

As the Enterprise Applications Specialist you are the functional and technical owner and expert of the enterprise software applications and their corresponding databases in Norrøna.

-  UI/UX Designer

As Norrønas UX/UI designer you will be responsible for the overall design vision of our websites and mobile platforms, resulting in world-class web and mobile design and compelling user experiences, driving traffic, loyalty and conversion.

-  Web Developer

We are growing, and are looking for developers with passion for turning Norrøna into one of the most modern company across industries. Your code is a work of art, and so is your ability to develop holistic, efficient, customer centric platforms. 

Customer Experience

-  Customer Experience Representative

At Norrønas Customer Service department, our goal is to provide a very unique experience to all our customers and become the very best Customer Service of the sports industry.

Apply now at norrona.com/careers

  • Sportringen och Team Sportia söker ansvarig för avdelningen Profil och Företag

    Team Sportia och Sportringen och dess inköpsanslutna grupper är idag den näst största aktören inom svensk sporthandel. Tillsammans omsätter gruppen 3,6 miljarder och finns utspridda över hela landet med ca 250 butiker. Varje sportbutik har idag ett nära samarbete med en mängd lokala idrottsföreningar och ägs av en dedikerad entreprenör med fokus på sin lokala omgivning.

    Platsannonser Egmont Publishing, i dag, 15:49

  • Tillväxtbolaget söker Key Account Manager

    Sedan starten 2010 har Nordiska Tillväxtbolaget haft målsättningen att vara det självklara valet för företag som vill utveckla sin försäljning och öka sina intäkter inom mediesektorn. Med hjälp av en skarp, senior och snabbfotad försäljningsstyrka har bolaget hjälpt välkända varumärken till framgångsrika försäljningsresultat. Tillväxtbolaget representerar bl.a. varumärken såsom Runner's World, Friskis&Svettis, Bicycling, Sportfack, Svensk Golf och Golf Digest. Vi söker nu en KAM till Tillväxtbolaget.

    Platsannonser Egmont Publishing, i dag, 09:20

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Sportfacks besökare

Lång Black Friday för Intersport

8 kommentarer

Urban: Tramsig bortförklaring, men är inte förvånad då företaget tar till alla knep för att hänga med XXL och Stadium. Blir dock inget svart bokslut i herr Wiberghs bok, lär vara illrött för 2017. Interport...

Börskurser

Artikelkommentarer

Nyhetsbrev

Få Sportfacks nyhetsbrev gratis varje vecka!



Prenumerera på Sportfack
  • Ispo Business 01-2018

  • Sportfack 01-2018

  • Sportfack 11-2017

  • Sportfack 10-2017

  • Sportfack 09-2017

  • Sportfack Bike Business 07/08–2017

  • Sportfack 07/08-2017

Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmont.se.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842