Stadium frontar personalen

Stadium frontar personalen

Stadium tar hjälp av personalen för att genomföra höstens jackkampanj. Syftet är att lyfta fram medarbetarnas betydelse och ge en mer personlig bild av företaget.

Publicerad

I våras sökte Stadiums marknadsavdelning efter modeller till höstens jackkampanj och efter en intern castingprocess valdes till slut totalt tolv personer ut som speglar företaget. Efter tre intensiva dagar med filmning och plåtning i en studio i Stockholm blev resultatet en mängd kampanjbilder och filmer som visas i alla kanaler; tv, digitala och sociala kanaler samt i butiker fram till slutet av november.
– Vi på Stadium är stolta över vår stora bredd av medarbetare vad gäller ålder, kön, intressen, sporter, utseende och härkomst. Vi är också stolta över att så många var villiga att utmana sig själva genom att vara en del av kampanjen. Kampanjen är ett sätt för företaget att lyfta fram de anställda och den kunskap de besitter samt att visa vår uppskattning för deras arbete, säger Angelica Larsson, PR & Informationsansvarig på Stadium.
I kampanjen medverkar anställda från butikerna Stadium Pulse Mall of Scandinavia, Stadium Drottninggatan, Kungens Kurva, Sollentuna, Fredsgatan, Södergatan, Värnamo samt finska Vantaa, Hyvinkää och Raisio.
Kampanjen pågår från oktober till slutet av november 2018 och är även tänkt att fokusera på Stadiums sortiment av hållbara jackor. 

 

Jessica från Stadium visar upp en av de nya Nikejackorna.

On
Off

0 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Sportfacks besökare

Artikelkommentarer

Nyhetsbrev

Få Sportfacks nyhetsbrev gratis varje vecka!



Prenumerera på Sportfack
Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmont.se.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842