Taylormades general går till Callaway

Taylormades general går till Callaway

Publicerad

I krig och kärlek är allt tillåtet och i det golfkrig som råder just nu har Callaway fått en av Taylormades generaler att byta sida.

 

Det är Harry Arnett som lämnat posten som globalt ansvarig för Taylormades marknadsföring för att ta sig an samma roll på Callaway.

Under åren hos Taylormade har märket kraftigt ökat sin marknadsandel och skapat snackisar som Pentabollen och vita drivers. Nu är det meningen att han ska lyfta Callaway på samma sätt

On
Off

0 kommentarer

Läs mer

  • Senaste
  • Mest läst
  • Mest kommenterat

Kom in i diskussionen

Detta innehåll är skapat av Sportfacks besökare

"Förälskad på avstånd" Sportfack har pratat med XXL:s nye vd

8 kommentarer

Till Mattias: Nej, E - handeln var här innan extra priser från XXL. E-handeln är den stora anledningen till prisreduktion. Den digitala handeln och konsumenternas handelsfrihet är den stora anledningen till att...

Artikelkommentarer

Prenumerera på Sportfack
Denna sajt drivs av Egmont Publishing Digital AB, som är en del av Egmont Publishing AB. Egmont Publishing publicerar ett hundratal tidningar och webbplatser, däribland Hemmets Journal, Hus & Hem, Icakuriren, Vagabond, Kalle Anka och Bamse. Vi har även en omfattande verksamhet inom böcker, spel, aktivitetsprodukter och event, samt är snabbt växande inom e-handel och digitala marknadsföringstjänster. Egmont Publishing är en del av den nordiska mediekoncernen och stiftelsen Egmont som varje år delar ut mer än 120 miljoner kronor för att hjälpa utsatta barn och ungdomar. Läs mer på www.egmontpublishing.se/.

Egmont Publishing Digital, Pyramidvägen 7, 16991 Solna, Tel: 08-692 01 00, Orgnr: 556647-1842